Zaufanie i opieka

Udostępnij wpis:

Share on facebook

Dziś o OPIECE i ZAUFANIU.

Każdy z nas chciałby, żeby nasi pacjenci byli lojalni, przychodzili tylko do nas na zabiegi. Jeżeli tak jest, tak się dzieje, jest nam miło, zwiększa się poczucie dobrze wykonanej pracy, a co za tym idzie mamy pacjentów. Jak mamy pacjentów to nasze wynagrodzenie też rośnie. By pacjenci do nas wracali muszą czuć się u nas dobrze (o ile to możliwe w gabinecie stomatologicznym).

Oczywiście też nie kwestionuję dobrze wykonanego zabiegu. Ale czasem to za mało!!! Pacjent przychodząc do nas do gabinetu przychodzi do nas zazwyczaj zestresowany i z jakimś problemem. I tu nasza rola, by poczuł się na ile to możliwe „komfortowo”. Czasem się śmieję, że jesteśmy poniekąd też psychologami. Do każdego pacjenta musimy podchodzić indywidualnie. Czasem pacjent potrzebuje wysłuchania, czasem wsparcia, „pogłaskania po głowie”, a czasem wręcz odwrotnie, gdy nic na niego nie działa – „nastraszenia” konsekwencjami. Bywają różni pacjenci, przyznacie mi pewnie rację.

Jednak pacjent u nas w gabinecie musi poczuć się zaopiekowany, musi poczuć, że w tym czasie byliśmy tylko dla niego. Wtedy też zyskamy u niego zaufanie. Staniemy się dla niego autorytetem (bo przecież nim JESTEŚMY). Będzie do nas przychodził na wizyty (może już bardziej ochoczo i mniej zestresowany). Będzie wobec nas lojalny, a co najważniejsze będzie nas polecał innym. Sama mam właśnie dużo pacjentów z polecenia.

Napiszcie jak jest u was i czy się zgadzacie z tym co napisałam .

Pozostałe artykuły

Udostępnij wpis:

Share on facebook

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zapraszam na szkolenia